Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

Krúdy

Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

Search
Close this search box.

Tanévnyitó 2024-2025

Iskolánkban a hagyományoknak megfelelően a második évfolyam tanulói és az őket tanító pedagógusok készítik el a tanévnyitó műsort. A másodikosok lelkesen készültek. A próbákon a kezdeti megilletődés után már felszabadultan mondták a verseket, énekeltek és táncoltak. 

Szeptember 2-án reggel nyolc órakor elkezdődött az ünnepélyes tanévnyitó, melyre sok szülő  érkezett. Az osztályok – az elsősök kivételével – elfoglalták az udvaron a számukra kijelölt helyet. Mindenki izgatottan várta az elsősök bevonulását – ők idén 67-en vannak-, akik hamarosan meg is érkeztek az osztályfőnökök vezetésével. 

A Himnusz után következett a másodikosok várva várt műsora. Több vers is elhangzott, valamint egy nagyon kedves táncbemutató. Angol nyelvű, mozgással kísért dalok is színesítették a műsort. Az első osztályos  versmondó kisfiú mindenkit elbűvölt. A műsor végén a 8. osztályosok az iskola jelvényének feltűzésével KRÚDYSOKKÁ avatták az első osztályosokat, mely már hagyománynak számít iskolánkban. Ezután Holdampf Ágnes igazgatónő a tanévnyitó beszéde után megnyitotta az iskola 36. tanévét.

Az ünnepélyes tanévnyitón közreműködő tanulók:

  1. a  Sárkány Dániel 
  2. a  Ficsor Zsófia, Kertai Dorka, Mester Gréta, Miklóshalmi Sára
  3. b  Jakab Tamás, Kovács Blanka, Óvári Dóra, Szalontay Anna, Székelyi Dorina
  4. c  Balaskó Laura, Bauer Anna, Berecky Ádám, Berthol Dávid, Bracci Laura, Csehó Márk,

Jabronka Nóra, Kapuvári Kornél, Kiácz Viktória, Lakatos-Lévai Péter, Máriás Dávid,

Oganova Margarita, Somos Lotti, Szabó Arina, Takler Anna, Vaskor Dominik

Felkészítő pedagógusok:

Bálint Zsófia, Berndtné Pécsi Erika, Gulyás Borbála, Majorné Németh Edit, Réső Nóra

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Házirend

Házirend letöltése

Amennyiben a Krúdy Iskola Házirendjére kíváncsi, azt az alábbi gomb megnyomásával letöltheti PDF formátumban.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

1. óra8.00 - 8.45
2. óra9.00 - 9.45
3. óra10.00 - 10.45
4. óra11.00 - 11.45
5. óra11.55 - 12.40
6. óra12.50 - 13.35
EBÉDSZÜNET
7. óra13.55 - 14.40
8. óra14.40 - 15.20
9. óra15.20 - 16.00
10. óra16.00 - 17.00
bojti.vilmos.marcell.03@fpsz.net
schadekbiro.eva@krudyiskola.hu
lehelvarine.kiss.tunde@krudyiskola.hu
kuzdy.aniko@krudyiskola.hu
mesterhazy.monika@kszki.obuda.hu
titkarsag.krudygy@ebtk.hu

Kréta

Elfelejtett szülői jelszó igénylése

Szülői jelszót a KRÉTA bejelentkezési oldalán lehet kérni, az Elfelejtettem a jelszavam gomb megnyomásával. Meg kell adni a felhasználó nevét, KRÉTÁ-ban található e-mail címet és a gyermeke születési dátumát.

Kedves Szülők!

Küzdy Anikó vagyok, a Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola iskolapszichológusa.

Tanácsadó- és iskolapszichológusként a Babes-Bólyai Tudományegyetemen végeztem, szakpszichológusi képzettségemet pedig az ELTE-n szereztem.

Az egyetem mellett és azóta is folyamatosan frissítem, bővítem tudásomat, hogy minél többféle módszerrel segíthessem a hozzám forduló tanulókat, szülőket és pedagógusokat.

Elérhetőségeim

E-mail: kuzdy.aniko@krudyiskola.hu, vagy az iskola központi telefonszámán: (1)250-2724

Szülőkonzultációra előre egyeztetett időpontban van lehetőség személyesen az iskolában vagy akár online módon és telefonon is.

Az iskolapszichológust köti a titoktartás kötelezettsége, a vele való találkozás önkéntességen alapul, 18 év alatti diákoknak az egyéni foglalkozások esetén szülői hozzájáruló nyilatkozatra van szükség.

Tevékenységek

Iskolapszichológusi munkám célja, hogy hatékonyan támogassam az intézményben a nevelő-oktató munkát, a tanulók személyiségfejlődését, továbbá segítsem az egyéni vagy csoportos szinten felmerülő nehézségek megoldását.

Munkám során szoros munkakapcsolatban állok az intézmény vezetőségével, a pedagógus kollégákkal, a fejlesztő-team tagjaival, valamint a hozzám forduló tanulók szüleivel.

Az iskolában egyéni- és csoport foglalkozásokat tartok a tanulók részére. Tanácsadásra, konzultációra nem csak a diákoknak, hanem a szülőknek és pedagógusoknak is lehetősége van. Az egyéni eseteknél szükségesnek érzem, hogy a szülőkkel is tudjak a tanulók hátteréről beszélni.

Az iskolapszichológiai konzultáció, tanácsadás azonban nem jelent pszichoterápiát.

Sok esetben viszont elégséges lehet a változás elindításához, a felmerült elakadás megoldásához.

Amennyiben az iskolapszichológusi kereteken túlmutató problémák merülnek fel, segítem a tanulók tovább irányítását intézményen kívül a megfelelő szakellátásra (pedagógiai szakszolgálat, pszichoterápiás rendelők, egyéb, orvosi szakrendelések, pszichiátria, krízis- és kamaszambulancia, stb.)

Szülőknek

Szülőként megkereshet gyermekével kapcsolatos kérdéseivel, illetve bármilyen nehezen kezelhető élethelyzet esetén, ami érintheti a családot és hatással van az iskolai viselkedésre, beilleszkedésre, teljesítésre, a gyermekek mindennapjaira.

Leggyakoribb kérdések: tanulás, beilleszkedési nehézségek, érzelmi elakadások (gyász, krízis), kapcsolatokban jelentkező problémák, pályaválasztási nehézségek, kamaszkori problémák, teljesítmény romlás, étkezési problémák, pszichoszomatikus tünetek megjelenése (fejfájás gyomor panaszok, reggeli rosszullét, alvási problémák, stb., melyekre az orvosi kivizsgálás nem ad magyarázatot)

Igény esetén a felmerülő problémákról a szülőcsoportos alkalmakon is tudunk beszélni.

Diákoknak

Ha úgy érzed, hogy van olyan kérdés, téma, amit szívesen megosztanál valakivel, esetleg nagyon nyomaszt, vagy választ keresel rá, fordulj hozzám bizalommal!

Ha szívesen beszélgetnél velem, jelezd az osztályfőnöködnek, vagy keress meg a pszichológusi szobámban (védőnői vagy fejlesztő szoba) vagy a tanáriban, szólíts meg az iskola folyosóján, és egyeztetünk egy időpontot!

Néhány gyakori kérdés, amivel szoktak hozzám fordulni:

  • Tanulással, pályaválasztással kapcsolatos dilemmák
  • Beilleszkedési nehézség
  • Családi, baráti, párkapcsolati gondok, konfliktusok
  • Szorongás, félelmek, önértékelési gondok
  • Krízishelyzet
  • Testi tünetek, melyeknek nincsen egyértelmű orvosi háttere
  • A kamaszkort kísérő fontos önismereti kérdések
  • Életvezetési nehézségek