Bezárás
Tudd meg, mi minden történik a Krúdy Általános iskolában
Iskolánk névadója, történetünk és tantestületünk
Oktatási program, tanrend, nyelvi képzés, aktualitások, sport
Ökoiskola bemutatása, öko-program, iskolakert, szelekítv hulladékgyűjtés
Szakkörök, sport, művészet, tánc, robotika, sakk, zene és egyéb különlegességek
Tájékoztatók, Kréta-segédlet, osztályválasztás, körzeti információk
Versenyzési lehetőségek, versenyre készülés, eredmények, mintafeladatok
Könyvtári program használata, kölcsönzés, események, nyitvatartás
Kétnyelvű és két tanítási nyelvű képzés, Bilingual™, nyelvvizsga
Bármi is jár a fejedben, az csak a kezdet. A Krúdyban megtanulhatod, hogyan láss a horizonton túl…
Hétfő - péntek | 6.00 - 21.00 |
Szombat | Zárva |
Vasárnap | Zárva |
Kérjük, hogy a Kréta rendszeren keresztül keresse kollégáinkat.
Az oktatás lényege nem a számonkérés, hanem minden gyerek tehetségének kibontása személyre szabott oktatási módszerek segítségével.
Kattintson ide aktuális csengetési rendünk megtekintéséhez
Robotika, tánc, kézműves programok, művészet, zene, sakk és még sok egyéb izgalom
Sportolási lehetőségek széles skálája a Krúdy Iskolában
Angol anyanyelvi tanárok a két tanítási nyelvű és a kétnyelvű Bilingual Programban
Pedagógiai alapelveink az értékközvetítés és a képességfejlesztés. A pedagógia program célja, hogy a kultúrára építve olyan szükségletkielégítő tevékenység szerveződjön az iskolában, amely leköti a tanulókat, komfortélményt biztosít számukra, fokozza teljesítményüket és kitágítja érdeklődésüket egy tapintatosan alakító nevelési kultúrán keresztül, amely lehetőséget teremt a tehetségek felismerésére és fejlesztésére.
Budapest III. Kerületi Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola 2023/2024. évi munkaterve a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 3. §-a szerint.
Az alábbi gombra kattintva letöltehi a legfrissebb tanfelügyeleti ellenőrzés során tett megállapításokat.
A házi feladat célja az órai anyag rögzítése, elmélyítése, gyakorlása, a készségek kialakítása, a tanuló feladattudatának, önállóságának fejlesztése. Kapcsolódik az órai munkához és előkészíti a következő órai anyagot.
A feladatok nehézsége lehetőséget ad a a tanulók képessége alapján történő differeciálásra és lehet szóbeli, írásbeli és gyakorlati tevékenységen alapuló házi feladat.
A házi feladatok mennyisége és a ráfordítandó idő igazodik a tanulók életkori sajátosságaihoz is:
1. évfolyam | napi 30 perc |
2. évfolyam | napi 45 perc |
3-4. évfolyam | napi 60 perc |
Felső tagozat | napi 90-120 perc |
Az alábbi gombra kattintva letöltheted a Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola részletes bemutatóját.
1. óra | 8.00 - 8.45 |
2. óra | 9.00 - 9.45 |
3. óra | 10.00 - 10.45 |
4. óra | 11.00 - 11.45 |
5. óra | 11.55 - 12.40 |
6. óra | 12.50 - 13.35 |
EBÉDSZÜNET | |
7. óra | 13.55 - 14.40 |
8. óra | 14.40 - 15.20 |
9. óra | 15.20 - 16.00 |
10. óra | 16.00 - 17.00 |
Amennyiben a Krúdy Iskola Házirendjére kíváncsi, keresse bizalommal Kollégáinkat az Iskola Titkárságán.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Szülői jelszót a KRÉTA bejelentkezési oldalán lehet kérni, az Elfelejtettem a jelszavam gomb megnyomásával. Meg kell adni a felhasználó nevét, KRÉTÁ-ban található e-mail címet és a gyermeke születési dátumát.
Kedves Szülők!
Küzdy Anikó vagyok, a Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola iskolapszichológusa.
Tanácsadó- és iskolapszichológusként a Babes-Bólyai Tudományegyetemen végeztem, szakpszichológusi képzettségemet pedig az ELTE-n szereztem.
Az egyetem mellett és azóta is folyamatosan frissítem, bővítem tudásomat, hogy minél többféle módszerrel segíthessem a hozzám forduló tanulókat, szülőket és pedagógusokat.
E-mail: kuzdy.aniko@krudyiskola.hu, vagy az iskola központi telefonszámán: (1)250-2724
Szülőkonzultációra előre egyeztetett időpontban van lehetőség személyesen az iskolában vagy akár online módon és telefonon is.
Az iskolapszichológust köti a titoktartás kötelezettsége, a vele való találkozás önkéntességen alapul, 18 év alatti diákoknak az egyéni foglalkozások esetén szülői hozzájáruló nyilatkozatra van szükség.
Iskolapszichológusi munkám célja, hogy hatékonyan támogassam az intézményben a nevelő-oktató munkát, a tanulók személyiségfejlődését, továbbá segítsem az egyéni vagy csoportos szinten felmerülő nehézségek megoldását.
Munkám során szoros munkakapcsolatban állok az intézmény vezetőségével, a pedagógus kollégákkal, a fejlesztő-team tagjaival, valamint a hozzám forduló tanulók szüleivel.
Az iskolában egyéni- és csoport foglalkozásokat tartok a tanulók részére. Tanácsadásra, konzultációra nem csak a diákoknak, hanem a szülőknek és pedagógusoknak is lehetősége van. Az egyéni eseteknél szükségesnek érzem, hogy a szülőkkel is tudjak a tanulók hátteréről beszélni.
Az iskolapszichológiai konzultáció, tanácsadás azonban nem jelent pszichoterápiát.
Sok esetben viszont elégséges lehet a változás elindításához, a felmerült elakadás megoldásához.
Amennyiben az iskolapszichológusi kereteken túlmutató problémák merülnek fel, segítem a tanulók tovább irányítását intézményen kívül a megfelelő szakellátásra (pedagógiai szakszolgálat, pszichoterápiás rendelők, egyéb, orvosi szakrendelések, pszichiátria, krízis- és kamaszambulancia, stb.)
Szülőként megkereshet gyermekével kapcsolatos kérdéseivel, illetve bármilyen nehezen kezelhető élethelyzet esetén, ami érintheti a családot és hatással van az iskolai viselkedésre, beilleszkedésre, teljesítésre, a gyermekek mindennapjaira.
Leggyakoribb kérdések: tanulás, beilleszkedési nehézségek, érzelmi elakadások (gyász, krízis), kapcsolatokban jelentkező problémák, pályaválasztási nehézségek, kamaszkori problémák, teljesítmény romlás, étkezési problémák, pszichoszomatikus tünetek megjelenése (fejfájás gyomor panaszok, reggeli rosszullét, alvási problémák, stb., melyekre az orvosi kivizsgálás nem ad magyarázatot)
Igény esetén a felmerülő problémákról a szülőcsoportos alkalmakon is tudunk beszélni.
Ha úgy érzed, hogy van olyan kérdés, téma, amit szívesen megosztanál valakivel, esetleg nagyon nyomaszt, vagy választ keresel rá, fordulj hozzám bizalommal!
Ha szívesen beszélgetnél velem, jelezd az osztályfőnöködnek, vagy keress meg a pszichológusi szobámban (védőnői vagy fejlesztő szoba) vagy a tanáriban, szólíts meg az iskola folyosóján, és egyeztetünk egy időpontot!
Néhány gyakori kérdés, amivel szoktak hozzám fordulni: