Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

Krúdy

Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola

Search
Close this search box.

Különös közzétételi lista

A beiratkozásra meghatározott idő, a fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok száma

Beiratkozás: 2024. április 18-19.

Engedélyezett osztályok száma: 3

Fenntartó, Állami Számvevőszék, egyéb szervek nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékeléseinek nyilvános megállapításai

Nincs ilyen adat!

Az intézmény nyitva tartásának rendje, éves munkaterv alapján a nevelési évben, tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai

Az iskola munkanapokon 6.00 órától 21.00 óráig portaszolgálat által őrzött. A tanulók számára a pedagógiai felügyelet 7.00 órától 18.00 óráig biztosított. Az intézmény tanítási szünetekben ügyeleti rend szerint tart nyitva.

Jelentősebb rendezvények, események időpontjai

Pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai

A legfrissebb tanfelügyeleti ellenőrzés eredménye ezen a linken érhető el.

Szervezeti és működési szabályzat, házirend, pedagógiai program

 

A betöltött munkakörök alapján a pedagógusok, a nevelő és oktató munkát segítők iskolai végzettsége és szakképzettsége

Az országos mérés-értékelés évenkénti eredményei

OKM mérési eredmények

A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok

A tavalyi adat: a 2022/2023 ugyanaz mint a 2021/2022-es év.

ÉvÉvismétlőEbből szülői kérésreEbből magas hiányzás miatt
2016 / 2017000
2017 / 2018000
2018 / 2019000
2019 / 2020101
2020 / 2021211
2021 / 2022101
2022 / 2023101

A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetőségei

A tanórákon kívül igénybe vehető lehetőségek.

A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai

Lásd Pedagógiai program 2.11 pontja: Az otthoni, napközis, tanulószobai felkészüléshez előírt szóbeli és írásbeli feladatok meghatározásának elvei és korlátai.

A házi feladat a tanulók önálló, a tanítási órák között végzett otthoni tanulás, a napközi és tanulószobai foglalkozásokon megvalósítandó szóbeli és írásbeli formájú tevékenysége.

Célja az órai anyag rögzítése, elmélyítése, gyakorlása, a készségek kialakítása, a tanuló feladattudatának, önállóságának fejlesztése. Kapcsolódjon az órai munkához, olykor készítse elő a következő órai anyagot.

A feladatok nehézsége feleljen meg a tanulók képességének, és adjon lehetőséget a differenciálásra. Lehet szóbeli, írásbeli és gyakorlati tevékenységen alapuló házi feladat.

A házi feladatok mennyisége és minősége igazodik a tananyag nehézségéhez, valamit a tanulók képességeihez és terhelhetőségéhez.

A házi feladatok mennyisége és a rá fordítandó idő igazodik a tanulók életkori sajátosságaihoz:

1. évfolyamnapi 30 perc
2. évfolyamnapi 45 perc
3-4. évfolyamnapi 60 perc
Felső tagozatnapi 90-120 perc

Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei

Lásd Pedagógiai program 1.9. A tanulmányok alatti vizsga vizsgaszabályzata

Osztályok száma és az egyes osztályokban a tanulók létszáma

ÉvfolyamA osztályB osztályC osztályD osztály
1. évfolyam2828280
2. évfolyam2928250
3. évfolyam2728270
4. Évfolyam28292826
5. Évfolyam25242325
6. Évfolyam18272924
7. Évfolyam1423210
8. Évfolyam1714190

Házirend

Elérhető a Krúdy Titkárságán

Amennyiben a Krúdy Iskola Házirendjére kíváncsi, keresse bizalommal Kollégáinkat az Iskola Titkárságán.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

1. óra8.00 - 8.45
2. óra9.00 - 9.45
3. óra10.00 - 10.45
4. óra11.00 - 11.45
5. óra11.55 - 12.40
6. óra12.50 - 13.35
EBÉDSZÜNET
7. óra13.55 - 14.40
8. óra14.40 - 15.20
9. óra15.20 - 16.00
10. óra16.00 - 17.00

Kréta

Elfelejtett szülői jelszó igénylése

Szülői jelszót a KRÉTA bejelentkezési oldalán lehet kérni, az Elfelejtettem a jelszavam gomb megnyomásával. Meg kell adni a felhasználó nevét, KRÉTÁ-ban található e-mail címet és a gyermeke születési dátumát.

Kedves Szülők!

Küzdy Anikó vagyok, a Krúdy Gyula Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola iskolapszichológusa.

Tanácsadó- és iskolapszichológusként a Babes-Bólyai Tudományegyetemen végeztem, szakpszichológusi képzettségemet pedig az ELTE-n szereztem.

Az egyetem mellett és azóta is folyamatosan frissítem, bővítem tudásomat, hogy minél többféle módszerrel segíthessem a hozzám forduló tanulókat, szülőket és pedagógusokat.

Elérhetőségeim

E-mail: kuzdy.aniko@krudyiskola.hu, vagy az iskola központi telefonszámán: (1)250-2724

Szülőkonzultációra előre egyeztetett időpontban van lehetőség személyesen az iskolában vagy akár online módon és telefonon is.

Az iskolapszichológust köti a titoktartás kötelezettsége, a vele való találkozás önkéntességen alapul, 18 év alatti diákoknak az egyéni foglalkozások esetén szülői hozzájáruló nyilatkozatra van szükség.

Tevékenységek

Iskolapszichológusi munkám célja, hogy hatékonyan támogassam az intézményben a nevelő-oktató munkát, a tanulók személyiségfejlődését, továbbá segítsem az egyéni vagy csoportos szinten felmerülő nehézségek megoldását.

Munkám során szoros munkakapcsolatban állok az intézmény vezetőségével, a pedagógus kollégákkal, a fejlesztő-team tagjaival, valamint a hozzám forduló tanulók szüleivel.

Az iskolában egyéni- és csoport foglalkozásokat tartok a tanulók részére. Tanácsadásra, konzultációra nem csak a diákoknak, hanem a szülőknek és pedagógusoknak is lehetősége van. Az egyéni eseteknél szükségesnek érzem, hogy a szülőkkel is tudjak a tanulók hátteréről beszélni.

Az iskolapszichológiai konzultáció, tanácsadás azonban nem jelent pszichoterápiát.

Sok esetben viszont elégséges lehet a változás elindításához, a felmerült elakadás megoldásához.

Amennyiben az iskolapszichológusi kereteken túlmutató problémák merülnek fel, segítem a tanulók tovább irányítását intézményen kívül a megfelelő szakellátásra (pedagógiai szakszolgálat, pszichoterápiás rendelők, egyéb, orvosi szakrendelések, pszichiátria, krízis- és kamaszambulancia, stb.)

Szülőknek

Szülőként megkereshet gyermekével kapcsolatos kérdéseivel, illetve bármilyen nehezen kezelhető élethelyzet esetén, ami érintheti a családot és hatással van az iskolai viselkedésre, beilleszkedésre, teljesítésre, a gyermekek mindennapjaira.

Leggyakoribb kérdések: tanulás, beilleszkedési nehézségek, érzelmi elakadások (gyász, krízis), kapcsolatokban jelentkező problémák, pályaválasztási nehézségek, kamaszkori problémák, teljesítmény romlás, étkezési problémák, pszichoszomatikus tünetek megjelenése (fejfájás gyomor panaszok, reggeli rosszullét, alvási problémák, stb., melyekre az orvosi kivizsgálás nem ad magyarázatot)

Igény esetén a felmerülő problémákról a szülőcsoportos alkalmakon is tudunk beszélni.

Diákoknak

Ha úgy érzed, hogy van olyan kérdés, téma, amit szívesen megosztanál valakivel, esetleg nagyon nyomaszt, vagy választ keresel rá, fordulj hozzám bizalommal!

Ha szívesen beszélgetnél velem, jelezd az osztályfőnöködnek, vagy keress meg a pszichológusi szobámban (védőnői vagy fejlesztő szoba) vagy a tanáriban, szólíts meg az iskola folyosóján, és egyeztetünk egy időpontot!

Néhány gyakori kérdés, amivel szoktak hozzám fordulni:

  • Tanulással, pályaválasztással kapcsolatos dilemmák
  • Beilleszkedési nehézség
  • Családi, baráti, párkapcsolati gondok, konfliktusok
  • Szorongás, félelmek, önértékelési gondok
  • Krízishelyzet
  • Testi tünetek, melyeknek nincsen egyértelmű orvosi háttere
  • A kamaszkort kísérő fontos önismereti kérdések
  • Életvezetési nehézségek